Producenci

PrestaShop

Newsletter

Buty Red Chili SAUSALITO IZ Powiększ do pełnego rozmiaru

Buty Red Chili SAUSALITO IZ

Sausalito to jeden z najbardziej klasycznych modeli w ofercie Red Chili. Charakteryzuje się neutralnym profilem i dość dużą szerokością, dzięki czemu bezproblemowo pomieści nawet największe stopy. O ich odpowiednie podparcie zadba sztywna konstrukcja buta, zdejmująca konieczność mocnego napinania mięśni śródstopia w czasie wspinania, dzięki czemu but okaże się świetnym wyborem do nauki wspinania

Więcej szczegółów

2 dostępnych

189,90 zł

Wyprzedaż Wyprzedaż!

-300,00 zł

489,90 zł

Guma użyta przy produkcji Sausalito to wzmocniona RX3, która w tym modelu ma grubość 4.5 mm. Zapewnia nam to bardzo dużą odporność na ścieranie, także podczas pracy na tarcie - a z własnego doświadczenia wiemy, że guma ta naprawdę dobrze pracuje na tarciowych drogach. Tym samym materiałem oblana jest także przednia część buta, ułatwiając podhaczanie palców w czasie wspinania. Uzupełnieniem jest bardzo mądrze zaprojektowana pięta, opracowana tak, by kierować jak najwięcej siły na czubek buta, nie uwierając przy tym w ścięgno Achillesa.

Cechą charakterystyczną dla tego modelu jest także system Impact Zone. Jest to specjalnej konstrukcji płytka wykonana z EVA, zatopiona w podeszwie na odcinku pięty. Jej zadaniem jest pochłanianie siły uderzenia, oszczędzając stopę i eliminując ryzyko potencjalnej kontuzji przy zeskokach.

Całość cholewki modelu Sausalito została wykonana ze skóry, dzięki czemu nie tylko jest bardzo przyjemna dla użytkownika, ale i pozostaje bardzo trwała.

Idea Red Chili od samego początku opierała się na jednym, prostym zdaniu - tylko sami wspinacze wiedzą, czego naprawdę potrzebują. Za powstaniem marki stoi dwóch niemieckich wspinaczy: Stefan Glowacz oraz Uwe Hofstädter, którzy nie mogąc znieść nijakości dostępnych ówcześnie butów wspinaczkowych, obiecali przygotować coś, w czym każdy wspinacz będzie czuł się dobrze. Sądząc po niesłabnącej popularności marki oraz jej ciągłemu rozwojowi, dotrzymali słowa a rynek wręcz pokochał modele z charakterystycznym logo ostrej papryczki.