Producenci

PrestaShop

Newsletter

Buty Red Chili HABANERO LACE Powiększ do pełnego rozmiaru

Buty Red Chili HABANERO LACE

Dawno już żaden producent nie zaprezentował buta, który w tak dużym stopniu przywiązywałby wagę do odporności na zużycie - a jednocześnie gwarantowałby tak perfekcyjne i dokładne czucie skały. Habanero to bez wątpienia but na lata wspinania!

Więcej szczegółów

1 dostępny

Ostatnie egzemplarze!

229,00 zł

Wyprzedaż Wyprzedaż!

-96,00 zł

325,00 zł

Producent przyłożył się przede wszystkim do zwiększenia odporności gumy. Mamy więc tutaj opracowaną przez Red Chili RX2 o grubości 4.2 mm. Ta, już dosyć porządna, grubość gwarantuje, że nieprędko będziemy wysyłali buty do podklejenia. Jest to ogromny atut zwłaszcza dla osób, które kupują swoje pierwsze buty i dopiero uczą się wspinania - zarówno na sztucznych, jak i na naturalnych obiektach! RX2 zapewnia przy tym dobre tarcie oraz skuteczne pochłanianie energii przy odpadnięciach.

Red Chili napracowało się nad stroną wizualną buta. Mamy więc ładne połączenia kolorów, podkreślających ostry charakter "papryczek". Co więcej, Habanero wyposażone są w system szybkich sznurówek, który umożliwia bardzo sprawne dociągnięcie i zawiązanie buta. Zyskujemy dzięki temu dodatkową sztywność, tak potrzebną podczas hardkorowych przejść. Szlufki wykonane są z bardzo mocnego materiału doszytego do cholewki buta, dzięki czemu ryzyko urwania ich praktycznie nie występuje. Same sznurówki są okrągłe w przekroju, co zapewnia ich płynne przeciąganie i szybką regulację.

Przód buta oblany jest gumą, która ułatwia haczenie palców i zapewnia trzymanie przez Habanero kształtu, nawet po porządnym rozbiciu. Pięta także nie zawodzi oczekiwań - oblanie jej dodatkową warstwą RX2 czyni haczenie wyjątkowo efektywnym. Dodatkowo, but wykonany jest ze skóry syntetycznej, dzięki czemu stopa ma zagwarantowaną oddychalność i komfort.

Idea Red Chili od samego początku opierała się na jednym, prostym zdaniu - tylko sami wspinacze wiedzą, czego naprawdę potrzebują. Za powstaniem marki stoi dwóch niemieckich wspinaczy: Stefan Glowacz oraz Uwe Hofstädter, którzy nie mogąc znieść nijakości dostępnych ówcześnie butów wspinaczkowych, obiecali przygotować coś, w czym każdy wspinacz będzie czuł się dobrze. Sądząc po niesłabnącej popularności marki oraz jej ciągłemu rozwojowi, dotrzymali słowa a rynek wręcz pokochał modele z charakterystycznym logo ostrej papryczki.